Wednesday, October 26, 2011

Cara-Cara Clash Dengan Awek

Salam Ya Habibi Ya Maulana…


Korang ada awek?? Bohong la kalau korang takde awek..
Bukan cam aku.. aku takde awek…
aku takpernah ada awek…

aku ada bini je…

Best tak dating ngan awek2 korang???
Best tak bergayut tiap2 malam ngan awek2 lkorang???
Best tak berkepit2 ngan awek2 korang???

Best tak bergaduh ngan awek2 korang???
Best tak menipu & kencing awek2 korang???
Best tak dpt clash ngan awek2 korang???


Ngeh ngeh ngeh… arini kepala setan aku sudah mari…
Kita belajar.. Cara CLASH ngan awek2….
Cara terbaek & paling sempoi leh kita praktikkan…



CARA NAK CLASH NGAN AWEK²

- Stiap kali nk kuar dating, bawak skalik stok awek korang yg lain..
(Pastikan, bawak stok awek korang yg paling cun time tu..)

- Korang tepon awek koran tu 5minit skali…
(Bila dia tnye nk pe & knape, ckp je korang saje suka2..)

- Bila jumpa & terserempak ngan dia kat mana.. buat2 xkenal
(Lagik best.. time kuar dating bsama.. wat cam dia xwujud..)

- Marah dia bagai dia wat kesalahan paling besar salahnya..
(Selitkan skali ungkitan2 yang menusuk kalbu..)

- Bila time dia ajak dating, korang bantai tido.. xpon.. ajak member korang ramai2
(nak lagik best..korang lebihkan layan member2 korang dari awek2 lu tu)

- Kalo dia sms/call, wat dunno je..
(wat cam sms/call tu xpernah berdering kat HP lu..)

- Korang ckp je dia skang muka cam tapir..
(bagi ayat2 pedas.. yg menunjukkan korang mmg nyampah dh tgk muka dia)

- Last try.. Kawen je terus ngan awek len yg korang minat..
(pastikan kad jemputan dihantar ke umah awek² korang tu…)

So.. ni la cara2nya.. utk korang nk CLASH DARI AWEK² lu…

Cara2 diatas amat berkesan, bagi mereka2 yang PLAYBOY..
dan juga bagi MEREKA-MERAKA yang ramai awek…

Renung-renungkan… Dan Selamat Beramal…


P/s: Bini gua.. Bonda Gua.. muahahahah ~


1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...